Migrän och bråkiga hundar

De senaste två dagarna har jag sovit och haft migrän så S fick stanna hemma från jobbet. Mysigt för honom att få umgås med Vidar på heltid men mindre kul idag (lördag) då han blev tvungen att jobba istället... Jag har det bättre idag för K&K kommer hit med lunch lite senare och jag har redan hunnit dammsuga och städa undan det värsta fast klockan inte ens är 9:00. Är man småbarnsförälder så är man.

Vidar var så söt häromdagen när han låg på sin filt, armarna i kors och håret rakt upp. Tyvärr missförstod Selma det hela när jag la mig på golvet för att fota. Som alla hundägare vet betyder en människa på golvet antingen bus eller mys.



En bild utan Selma fick jag till, sedan dog kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback