Önskelista

Kära Tomten! (man får väl ändå anta att Tomten är så modern så han läser barnens föräldrars bloggar)

I år önskar jag mig:
- Kläder stl 86/92
- Instrument (gärna som man kan spela högt och mycket på)
- Pulka (eller egentligen två, en liten som jag kan åka på själv och en som pappa eller mamma också får plats på)
- Öron-febertermometer
- CD-skivor (med musik)
- Kokbok (med bra mat för barn)
- Badrock stl 86/92
- Kavare (alltså en sån där bil som man drar sig fram på med hjälp av fötterna)

//Vidar

Kommentarer
Vidars gudmor säger:

Jag har redan köpt julklappar ;)

2010-11-20 | 15:06:16
Bloggadress: http://karinjepsson.blogg.se/
Helena säger:

Bra tips för oss andra som inte har varit så förutseende såhär på 0:e advent?

2010-11-20 | 16:40:29
Vidars mamma säger:

Vidars gudmor, vi är också nästan färdiga - till Vidar. Alla andra är ju så svåra att komma på saker till.



Helena, japp bra lista för tomten och för fastrar.

2010-11-20 | 17:12:57
Bloggadress: http://vidarsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback