Sommaren som gick - Bildbomb

Här kommer de sista bilderna från sommaren, sen får jag väl ta och ge mig. Har massor med roliga filmer och bilder från bärplockning och treårskalas m.m. men allt för lite tid och ork för att hinna med. Trist, men jäklar i min lilla låda vad trött och sliten man blir av att fixa och dona med tre barn, två hundar och ett hus.
 
Här har vi en bild på alla barnen på vår första egna utflykt, utan pappa eller annan vuxen. Vi tog en glass på stan och sedan handlade vi en present till vår lilla nya kusin, Lovisa. Så nöjd var jag när vi hade genomfört det eldprovet utan att tappa bort ett endaste barn.
 
 
Barnen har fått ärva en hel kartong med briotåg och briomek, det har lekts flitigt med det hela sommaren och har varit perfekt att ta fram när barnen behöver sysselsättas.
 
 
Vår fina trio, som inte är allt för lätt att fånga på bild samtidigt... Barnen är så stolta över sin lillasyster och vill gärna vara med och pyssla och passa,
 
 
 
 
 
Och så nägra bilder på vår fina storebror som funderar och klurar mer än någonsin. Han läser och skriver, ritar och pysslar, sjunger och leker och räknar huvudräkning så man häpar. Snart fyller han fem. Duktig, hjälpsam, retsam, envis och rolig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback